اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه ۵ عملکرد خود را در آذرماه سال ۸۹ اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵  حسین هاشمی مزینایی مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه با اعلام این موضوع اظهار داشت: به همت پرسنل خدمت گذار اداره اجتماعی و کارشناسان زحمت کش و پیگیری مسائل شهروندان و با برنامه ریزی صورت گرفته در ماه آذر ماه نسبت به برگزاری انواع برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، مذهبی، سامانه نشاط و... اقدام شد.

وی افزود: بر این اساس برگزاری 4 جشن به مناسبت عید غدیر و هفته ولایت با تعداد مخاطب 1200 نفر، برگزاری 6 همایش ادبی و هنری، تجلیل از خادمان حسینی و پدران شهید، خانه و خانواده، تجلیل از بسیجیان نمونه، همایش فرهنگی ورزشی و.... نیز تنها بخشی از فعالیت های اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه در طی آخرین ماه پاییز بوده است.حسین هاشمی مزینایی رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه در ادامه افرود: برپایی ایستگاه صلواتی غدیر به مناسبت هفته ولایت و بسیج در جنب مترو صادقیه به تعداد پانصد نفر از شهروندان، برگزاری صبحگاه ولایی در دبستان شهدای منطقه پنج، برپایی جشنواره غذا در مسجدالزهرا، به تعداد 50 نفر در مسجد الزهرا، زیارت عاشورا در نمازخانه منطقه به تعداد 50 نفر از پرسنل منطقه ، برپایی نمایشگاه فرهنگی  جرعه ایی از جام غدیر در هفته ولایت به همراه ارائه محصولات فرهنگی به حدود پانصد نفر در مترو صادقیه برای عموم شهروندان، و تجلیل از همکاران سادات در هفته ولایت برای حدود 60 نفر از بزرگسالان در ساختمان ناحیه، بخش دیگری از عمده ترین و مهم ترین فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح محدوده ناحیه و بخصوص در مراکز آموزشی، مساجد و کانونهای فرهنگی بوده است .

+ نوشته شده در  یکشنبه پنجم دی ۱۳۸۹ساعت 11:41  توسط روابط عمومی شهرداری ناحیه پنج  |